Беларуская мова і літаратура

НАРМАТЫЎНАЕ ПРАВАВОЕ І НАВУКОВА-МЕТАДЫЧНАЕ ЗАБЕСПЯЧЭННЕ АДУКАЦЫЙНАГА ПРАЦЭСУ

Беларуская мова

Беларуская літаратура

 

ЯКАСЦЬ АДУКАЦЫІ

Рэспубліканская кантрольная работа

2020, чытацкая граматнасць, 8 клас (архіў .rar)

 

ПЕДАГАГІЧНЫ БУМ

 

Карасевіч Алена Міхайлаўна,

настаўнік беларускай мовы і літаратуры ДУА “Гімназія № 8 г.Віцебска”, настаўнік-метадыст

victolenhen@yandex.ru 

Лабараторыя настаўніка «Асацыятыўныя і творчыя заданні як эфектыўны сродак развіцця камунікатыўных здольнасцей вучняў на ўроках беларускай мовы і літаратуры»

Іванова, А. М. Літаратурнае чытанне. Рознаўзроўневы дыдактычны матэрыял. 4 клас / А. М. Іванова, А. М. Карасевіч. – Мазыр : Содействие, 2020. – 168 с.

Іванова, А. М. Рабочы сшытак па літаратурным чытанні. 4 клас / А. М. Іванова, А. М. Карасевіч. – Мазыр : Содействие, 2020. – 116 с.

Казакоў, А. А., Карасевіч, А. М. Праектная дзейнасць як сродак развіцця творчых здольнасцей і далейшай сацыялізацыі вучняў у аспекце стварэння гульняў этнаграфічнага і фальклорнага накірунку // Управление информационными ресурсами: Материалы XV Международной научно-практической конференции. – Минск, 2018. – С. 145-146.

Карасевіч, А. М. Асацыятыўныя і творчыя заданні як эфектыўны сродак развіцця камунікатыўных здольнасцей вучняў на ўроках беларускай мовы і літаратуры // Навукова-метадычная думка на Беларусі: Матэрыялы рэгіянальнай (з міжнародным удзелам) навукова-практычнай канферэнцыі, прысвечанай 100-годдзю “Беларускай граматыкі для школ” Б. Тарашкевіча. – Віцебск: ВДУ імя П. М. Машэрава, 2018. – С. 103-107.

 

Казлова Алена Уладзіміраўна,

настаўнік беларускай мовы і літаратуры УА «Полацкая дзяржаўная гімназія № 1 імя Францыска Скарыны», настаўнік-метадыст

AYAlen@mail.ru 

Лабараторыя настаўніка «Карэкцыйная работа на ўроках мовы як сродак дыферэнцыяцыі і індывідуалізацыі навучання»

 

 

Тэмы выступленняў:

1) Сістэма работы з адоранымі дзецьмі.

2) Напісанне водгуку.

3) Арганізацыя даследчай дзейнасці вучняў па беларускай мове і літаратуры.

4) Развіццё камунікатыўнай кампетэнцыі на ўроках мовы і літаратуры.

5) Развіццё чытацкіх кампетэнцый праз работу з тэкстам на ўроку мовы і літаратуры.

6) Ад кампетэнтнасці настаўніка да кампетэнцый вучняў.

7) Стварэнне і выкарыстанне інтэлект-карт на ўроках мовы і літаратуры.

8) Стратэгія актыўнай ацэнкі.

 

 Арлова Ірына Мікалаеўна,

настаўнік беларускай мовы і літаратуры ДУА «Бабініцкая сярэдняя школа Аршанскага раёна», настаўнік-метадыст

230494@rambler.ru 

Лабараторыя настаўніка «Эфектыўныя прыёмы арганізацыі вучэбна-пазнавальнай дзейнасці вучняў як сродак развіцця інтэлектуальных і творчых здольнасцей вучняў, фарміравання навыкаў самастойнай вучэбнай дзейнасці на вучэбных занятках па прадметах “Беларуская мова” і “Беларуская літаратура”»

 

 

 

 Осіпава Наталля Вітальеўна,

настаўнік беларускай мовы і літаратуры ДУА «Яслі-сад – базавая школа № 15 г.Полацка» 

podarevskaya78@mail.ru 

Лабараторыя настаўніка «Выкарыстанне сродкаў візуалізацыі лінгвістычных паняццяў на ўроках беларускай мовы для развіцця пазнавальнай актыўнасці вучняў»

 

Конкурсны ўрок лаўрэата IV (заключнага) этапу рэспубліканскага конкурсу прафесійнага майстэрства педагагічных работнікаў "Настаўнік года Рэспублікі Беларусь — 2020"

https://video.bspu.by/index.php/pedagogicheskij-opyt/uchitel-goda-2020/russkij-yazyk-i-literatura-belorusskij-yazyk-i-literatura/1605-belorusskaya-literatura-osipova-natalya-vitalevna-28-09-2020